Son Dakika
http://fullalbundinle.blogspot.com free mp3 download,latest songs,free music download,latest songs
1 Mart 2015 Pazar

Mabel Matiz Gel mp3 indir

07:09:00




Mabel Matiz Gel  mp3 indir  ile müzik severlerin kulaklarda yerini hızla alırken bizde hemen ekliyoruz sitemize resmen gönüllerde taht kurmadımı müzik adına aradığınız her şeyi sitemizden kolayca bulabileceksiniz   Mabel Matiz Gel  indir  radyo listelerinde unutmadık radyolarda çalan en güncel parçaları en popüler parçaları liste başı parçaları top oyunları listelerinde unutmadık radyolarda çalan en güncel parçaları en popüler olanları ekledik ayrıca sanatçının  Mabel Matiz Gel  şarkı  sözü  magazin dünyasında çıkan haberlerin beklemeye devam ediyoruz aslında parçaların sadece kendileri ve video kliplerin değil sözlerine de sitemiz üzerinden erişmeniz elbette mümkün   Mabel Matiz Gel dinle her gün şarkısı dinle şarkısı ve yüzlerce albümde görmeniz mümkün güncel şarkılardan modası geçmiş eski şarkılara kadar ve şarkı sözlerine kadar tüm içerikleri müzik adına tüm içerikler sitemizden ulaşabilirsiniz   Mabel Matiz Gel cebe ndir 2014 yılında yaza damgasını vuran tüm albüm ve tüm parçalar sitemizde günlük olarak yayınlanmaktadır ayrıca yakında sanatçılarla ilgili en güncel haberlere



Mabel Matiz Gel Şarkı Sözleri


Mabel Matiz Gel Şarkı Sözleri

gel arsız firar
düş yollarıma densiz
ben kaldım viran
geçmez bu ömür sensiz

bu dağlar taşlar şahidim olsun
kalbime sırlarımı gömdüm
aslı bende, sureti kalsın
ben görürüm beni aynasız da

gel anla dikenimden
güllerim uyansın bahçelerimde
gel öyle bi' apansız
ellerim yansın ah ellerinde
gel anla halimden
güllerim uyansın bahçelerimde
gel öyle bir kal ki
tan yeri boyansın aşk hançeriyle

aştım yolları
aşkı önüme koydum
bir zeytin dalı
bir çift göz yeter, doydum

Söz Müzik: Mabel Matiz
Düzenleme: Can Güngör

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster